viernes, 14 de noviembre de 2014

1.HITZALDIA

Hitzaldi hau hirutik lehena izango da. Lehenengo honetan bideojokoei buruz modu orokor batean hitz egiten dute.Hitzaldi hau ikustea gomendatzen dizuet 2012 izan arren, gaur egun bideojokoak orokorrean duten garrantziaz ohartzeko datu eta kontzeptu oso interesgarri batzuk azaltzen dituelako


Hitzaldia: “Bideo jokoak, fenomeno unibertsala, baita gurean ere”. Arantza Atutxa (Creativity Zentrum)


IDEIA NAGUSIAK

-Sormen industrien arloan lan egiten dute
-Bideojokoak garrantzi handia dute sormen industrian.
-Aisialdiak egungo gizartean garrantzi handia du.
-Gamifikazioa: jokoaz kanpoko kontestuetan jokoari dagozkion teknikak erabiltzea, erabiltzailearen portaera jakin bat bultzatuz.
-Joko serioak: aisiaz haratago doazen jokoak dira. Beste jokoetan pertsona aldatu egiten da jolasten duen bitartean baina usten duenean ez du eraginik izan. bideojoko serioak bilatzen dutena da umea edo pertsona mundua ikusteko moduan eraginak izatea, beraz herramintak dira, eta adibidez ikasteko erabili ahal dira
-Zein arlotan erabiltzen dira Joko serioak: hezkuntza, osasungintza, praktika egiteko, lan mundua, marketing, adierazpen artistikoa...
-Hezkuntzan, joko serioen bidez gaitasun eta konpetentziak lortzen laguntzen dute.
-Zertan laguntzen dute joko serioek hezkuntzan: ikasketa errazten, giro lasaia eta ludikoa sortzen, sormena lantzen, parte hartzea bultzatzen, segurtasuna ematen, errespetua eta arauak onartzen...
-Eraginkorra izateko jokoak hiru ezaugarri izan behar ditu: Zentzua izan behar du (motibazioa), ikasketa prozesua bultzatu behar du eta autonomia eskeini behar du.
-Jokoen erabilpen egokia garrantzitsua da.

-Etorkizunean: hologramak, on line jokoak ugaritu, globalizazioa.



No hay comentarios:

Publicar un comentario