viernes, 12 de diciembre de 2014

3.HITZALDIA

Mahai ingurua: Bideo jokoak Euskal Herrian.
Lau esperientzia: Iruri Knorr (Ideateca), Ignacio de Otalora (DigiPen), Josu Cobelo (Dada Company), Joannes Txabarri (Ikasplay)



IDEIA NAGUSIAK

Ideateca:

-Batez ere aisiari lotutako jokoak egiten dituzte.
-Multiplataformetarako jokoak egiten dituzte, HTLM5 teknologia erabiliz.
-Bideo jokoak: iBasket (Top 10), Mus jokoa, Bideo Puzzleak, Futbola...

DigiPen:

-Sormenezko industriaren sektorea indartzea helburu dute.
-Formakuntza eskeintzen dute, sormenezko industriaren sektorerako profesionalen prestakuntza egiten dute.

Dada Company:

-Haurrentzako bideo jokoak egiten dituzte.
-Liburu interaktiboak egiten dituzte, dispositibo taktilak: tablet eta mugikorra.
-Hezkuntzan eragina:
-Lengoaiaren garapena.
-Irakurzaletasuna sustatu.
-Imajinazioa.
-Zentzumenen garapena


Ikasplay:

-Joko Serioak egiten dituzte: entretenimendua eta formakuntza/hezkuntza prozesuak hobetzea helburu dute.

-Jokoak:
Simulatzaile didaktikoak: prozesuak, taldelana...
Joko hezitzaileak: euskara, matematika.
Jokoak neurrira egiten dituzte. Inguru birtualak 3D.


-Hezkuntzan eragina:
Ebaluazio eredu ezberdina eskeini.
Prozesu bidezko ikasketa: erabakiak hartu behar izatea, taldean lan egiteko herramintak lantzea...
Baloreak lantzeko baliabideak eskeini.



No hay comentarios:

Publicar un comentario