Mahai
ingurua: Bideo jokoak Euskal Herrian.
Lau
esperientzia: Iruri Knorr (Ideateca), Ignacio de Otalora (DigiPen),
Josu Cobelo (Dada Company), Joannes Txabarri (Ikasplay)
IDEIA
NAGUSIAK
Ideateca:
-Batez
ere aisiari lotutako jokoak egiten dituzte.
-Multiplataformetarako
jokoak egiten dituzte, HTLM5 teknologia erabiliz.
-Bideo
jokoak: iBasket (Top 10), Mus jokoa, Bideo Puzzleak, Futbola...
DigiPen:
-Sormenezko
industriaren sektorea indartzea helburu dute.
-Formakuntza
eskeintzen dute, sormenezko industriaren sektorerako profesionalen
prestakuntza egiten dute.
Dada
Company:
-Haurrentzako
bideo jokoak egiten dituzte.
-Liburu
interaktiboak egiten dituzte, dispositibo taktilak: tablet eta
mugikorra.
-Hezkuntzan
eragina:
-Lengoaiaren
garapena.
-Irakurzaletasuna
sustatu.
-Imajinazioa.
-Zentzumenen
garapena
Ikasplay:
-Joko
Serioak egiten dituzte: entretenimendua eta formakuntza/hezkuntza
prozesuak hobetzea helburu dute.
-Jokoak:
Simulatzaile
didaktikoak: prozesuak, taldelana...
Joko
hezitzaileak: euskara, matematika.
Jokoak
neurrira egiten dituzte. Inguru birtualak 3D.
-Hezkuntzan
eragina:
Ebaluazio
eredu ezberdina eskeini.
Prozesu
bidezko ikasketa: erabakiak hartu behar izatea, taldean lan egiteko
herramintak lantzea...
Baloreak
lantzeko baliabideak eskeini.
No hay comentarios:
Publicar un comentario