sábado, 1 de noviembre de 2014

Zergatik Bideojokoak?

Hau bideojokoen gaiari buruzko blogeko lehenengo sarrera izango da. Sarrera honetan zergatik bideojokoen gaia aukeratu dudan azalduko dut nire arrazoiak emanez

Bideojokoak, Espainian ikus-entzunezko aisialdi interaktiboko lehenengo industria dira eta 2013an adibidez 762milioi euro sortu zituzten. Honekin esan nahi dut bideojokoak gaur egun izugarrizko garrantzia hartzen ari direla. Baina garrantzia hori ez daude aisialdiaren sektorean bakarrik hartzen, hezkuntzan ere bideojokoak gero eta gehiago erabiltzen hari dira hainbat arrazoiengatik:

- Umeen gustukoak, motibagarriak.
- Batzuk arrazonamendu bizkortasuna hobetzeko balio dute.
- Eskaintza barietatea.
- Askok umeen trebetasun kognitibo-espazialak garatzeko balio dute.
- Hobetzeko sena-sustatzen dute.
- aditasuna eta erreflexuak hobetzen dituzte
- Ondo aukeratuak sormena, buru bizkortasuna, lehiakortasuna eta oroimena indartzen dute.


Arrazoi hauengatik eta hezkuntzarekin erlazionatuta ez dauden beste askorengatik uste dut bideojokoak izugarrizko potentziala dutela irakaskuntzan. Uste dut gero eta gehiago erabiliko direla umeei gauza desberdinak erakusteko. Izan ere niri jadanik gauza asko erakutsi dizkidate.











No hay comentarios:

Publicar un comentario