Hitzaldi
hau hirutik lehena izango da. Lehenengo honetan bideojokoei buruz
modu orokor batean hitz egiten dute.Hitzaldi hau ikustea gomendatzen
dizuet 2012 izan arren, gaur egun bideojokoak orokorrean duten
garrantziaz ohartzeko datu eta kontzeptu oso interesgarri batzuk
azaltzen dituelako
Hitzaldia:
“Bideo jokoak, fenomeno unibertsala, baita gurean ere”. Arantza
Atutxa (Creativity Zentrum)
IDEIA
NAGUSIAK
-Sormen
industrien arloan lan egiten dute
-Bideojokoak
garrantzi handia dute sormen industrian.
-Aisialdiak
egungo gizartean garrantzi handia du.
-Gamifikazioa:
jokoaz kanpoko kontestuetan jokoari dagozkion teknikak erabiltzea,
erabiltzailearen portaera jakin bat bultzatuz.
-Joko
serioak: aisiaz haratago doazen jokoak dira. Beste jokoetan pertsona
aldatu egiten da jolasten duen bitartean baina usten duenean ez du
eraginik izan. bideojoko serioak bilatzen dutena da umea edo pertsona
mundua ikusteko moduan eraginak izatea, beraz herramintak dira, eta
adibidez ikasteko erabili ahal dira
-Zein
arlotan erabiltzen dira Joko serioak: hezkuntza, osasungintza,
praktika egiteko, lan mundua, marketing, adierazpen artistikoa...
-Hezkuntzan,
joko serioen bidez gaitasun eta konpetentziak lortzen laguntzen dute.
-Zertan
laguntzen dute joko serioek hezkuntzan: ikasketa errazten, giro
lasaia eta ludikoa sortzen, sormena lantzen, parte hartzea
bultzatzen, segurtasuna ematen, errespetua eta arauak onartzen...
-Eraginkorra
izateko jokoak hiru ezaugarri izan behar ditu: Zentzua izan behar du
(motibazioa), ikasketa prozesua bultzatu behar du eta autonomia
eskeini behar du.
-Jokoen
erabilpen egokia garrantzitsua da.
-Etorkizunean:
hologramak, on line jokoak ugaritu, globalizazioa.
No hay comentarios:
Publicar un comentario